معرفی بهترین ابزارهای سئو وردپرس
نوشته شده توسط : افتخاری


نتیجه ها جستجوی گوگل قلب بهینه سازی ابزار سئو میباشند. با تعدادی شیوه متفاوت می قدرت از نتیجه ها جستجوی گوگل برای ارتقاء ترافیک ارگانیک تارنما به کار گرفت که در پی نوشته‌علمی به معرفی این طرز ها می‌پردازیم.

اولی نحوه استعمال از حاصل جستجوی گوگل برای یافت کردن لغت ها کلیدی میباشد. شما میتوانید از جستجوی آنی گوگل (Google Instant) برای کشف کردن عبارات کلیدی استعمال فرمایید. مطمئناً جستجوی آنی گوگل را تا به هم اکنون بارها چشم اید البته ممکن میباشد متوجه بها آن نشده باشید. هنگامی که به وبسایت گوگل Google.com وارداتی و جستجوی خویش را مقدمه میکنید، گوگل به شما پیشنهاداتی دربرگیرنده جستجوهای دیگر یوزرها می‌دهد. شما میتوانید از این پیشنهادات برای جستن پر کاربرد ترین لغات کلیدی به کار گیری نمایید.

شایسته ترین ابزارهای seo
خصوصیت فوق زمانی که شما در اکنون کاوش می‌باشید مطلوب میباشد ولی هنگامی که شما در‌پی یک قالب کلمه و واژه کلیدی برای استعمال در پست ها و صفحه های تازه می باشید، داشتن این داده ها حیاتی میباشد.

به کار گیری از جستجوی آنی گوگل خیر فقط به شما در جستن لغت ها گزینه به کارگیری یوزرها برای جستجوی محتوا یاری می نماید بلکه به شما قابلیت و امکان دسترسی به کلید کلمه دم بلند (Long-tail) را نیز میدهد تا کلمه ها کلیدی خاص خیس و قابل دستیابی بیشتری پیدا نماید.

بعداز جستن کلمه و واژه کلیدی متبوع نوبت آن میرسد که از جستجوی گوگل برای چک وب سایت های حریف استعمال فرمائید. برای این فعالیت بایستی حاصل کاوش را نگاه نمایید تا ملاحظه کنید در چه شکل بلاگ یا این که سایت شما میتواند جزء نتیجه ها کاوش باشد.

این مرحله احتیاج به مقداری روئت کرد سئوکارانه داراست. برای انجام این فعالیت از خویش بپرسید درصورتی که شما آن کاوش را انجام داده بودید روی کدام پیوند کلیک می کردید. در صورتی نتیجه ها نیکی نشان داده نشود این اقبال را دارید که یک محتوای گران بها ساخت‌و‌ساز فرمائید.

بایستی بدین نکته دقت فرمایید که گوگل چه نتایجی را نشان میدهد. چنانچه گوگل نتیجه ها سابق، پست های فروم ها یا این که وب سایت هایی با جواب انبوه را نشان می‌دهد بدین مفهوم میباشد که مقاله نیکی برای ارائه ندارد و مایحتاج میباشد یک محتوای گرانبها برای گوگل ساخت‌و‌ساز فرمائید.

اکنون که در امر جستن واژه و کلمه کلیدی با جستجوی آنی گوگل دانستیم و ایده هایی در زمینه‌ی رقابت به دست آوردیم در پی معرفی شایسته ترین ابزارهای seo بدین سوال جواب میدهیم که چه گونه تعداد کسانی که واژه کلیدی متبوع ما‌را کاوش کرده اند را بدست آوریم؟ جواب این سوال به کار گیری از ابزار Google Keyword Planner میباشد.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: